Länktips!

Hej igen! Nu vart det helg, och jag har (som vanligt) många saker att göra! Vi ska bl.a. valpsäkra.
Jag sitter ju gjärna och knapprar på datorn, och hittade en dag en väldigt bra sida!
 
http://www.zoonen.com/ref.asp?id=353 är en väldigt bra faktasida om djur! Man kan starta trådar och fråga frågor, lägga ut bilder på sina djur, göra en egen "hemsida" och besöka andras m.m! Jag har funnit sidan mycket användbar och rekommenderar den starkt! Jag har haft användning av sidan, då min kanin fick en "vagel".
Man kan skriva råd i trådar, skapa trådar och t.o.m recensionera andras zoon-sidor! Alla har en personlig zoonen-sida som man kan redigera själv. :)
 
Titta i på: www.zoonen.com och bli medlem!
 
MVH// Julia, Azlan och Lilo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

djurboll.blogg.se

Blogg om djur och skötselråd, och så får ni följa min kanin Azlans dagar, och mina blivande djur!

RSS 2.0